Saturday, July 2, 2011

MOTOR GP ITALIA 3 JULI 2011 Live Streaming - Kommer 3 juli, 2011 MotoGP Italien Mugello Tilbage på sporet, Pedrosa er godt.

MOTOR GP ITALIA 3 JULI 2011 Live Streaming - Kommer 3 juli, 2011 MotoGP Italien Mugello Tilbage på sporet, Pedrosa er godt. Dani Pedrosa kunne omsider gå tilbage væddeløb efter en lang fravær på grund af skade. Han indrømmede, at han var ganske tilfreds efter at have spist italienske MotoGP praksis session.


Efter en ulykke på Le Mans, 15. maj, brækket Pedrosa kraveben. Han måtte opereres og går glip af på Catalunya, Silverstone, og Assen.
Italienske MotoGP på Mugello Circuit begivenhed, så dette comeback Repsol Honda rytter. Han viste sig helt på den første øvelse i syvende position.
"En god ting kunne komme tilbage på cyklen igen og få den følelse igen. Jeg føler mig syg, for sikker, især når der bremses hårdt og rundt om hjørnet til højre, hvor jeg lide mere, men det er normalt. Fordi jeg har en og en halv måned om ikke at røre motoren, jeg ikke så slemt her til morgen, "sagde Pedrosa på Autosport.
"Jeg vidste, at løbet ville blive meget vanskeligt, og det ville være smertefulde, fordi der er 23 omgange og var meget fysisk krævende kredsløb, med konstante retningsskift. Men vi har stadig i morgen for at arbejde, og jeg håber jeg kan få en ganske god position i kvalifikationen," sagde han.
"Smerten vil vokse i takt med den stadig hårdere forretning, men jeg vil forsøge at forberede mig på sidelinjen af ​​øvelserne med en vis forsigtighed, en god hvile. Jeg var heldig i eftermiddag med regnen, fordi det betød jeg kunne hvile mere," plus de 25 i år.
"Jeg ved, i morgen vil være vanskeligere, fordi alle de drivere, vil forbedre journal over deres tid, og jeg er nødt til at prøve hårdere," due diligence.

0 comments:

Template by : kendhin x-template.blogspot.com